And off I go

Nu ska jag snart bege mig mot Kristianstad. Planerna är att jag, Helena och Anja (ev. någon av Helenas vänner) ska mötas upp och umgås en stund innan vi dansar natten lång! Men man vet aldrig med oss - vi får se vad som händer, helt enkelt.

Blev så arg på mig själv innan. Sprang rundor i rummet för att hitta mina supersnygga ringar, men hittade fan ta mig bara en av de jag ville ha. Och en annan, som egentligen inte passar till kläderna jag har. Men så får det helt enkelt bli, vilket i-landsproblem va!? Och det blev ingen spetsklänning... för det tänkte Helena ha!

Ha en underbar fredag, vänner.



Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

hoppas ni får en trevlig kväll

2010-04-17 @ 00:02:23
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback