Min bok.

Som yngre hade jag en dagbok som användes väldigt flitigt. Min favorit hade jag när jag var sisådär nio år gammal. Det var Nalle Puh och Nasse på. Jag älskade verkligen Nasse som barn, han var så jävla söt. Fast, han är ju fortfarande min favorit i serien. Man blir helt enkelt aldrig för gammal för Nalle-Puh.

Så nu har jag tänkt lite grann... och jag tycker att det är dags för mig att skaffa mig en dagbok igen. En bok där jag kan skriva ner mina tankar om saker som hänt, händer och vad jag hoppas och tror kommer att hända i framtiden. Sidor som jag kan fylla med tankar, utan att behöva bry mig om att någon ska läsa. Min bok, helt enkelt.

Får springa ner och köpa en i veckan. Woho.




Kommentarer
Postat av: Mag

dagbok is the shit =)

2010-04-21 @ 14:32:04
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback