Morgon?

När man börjar anse att 14.00 är morgon... då har man börjat vända fel på dygnet. (för min del; igen.)

Som jag nämnt tidigare så har jag en del sömnproblem. Sov i vissa perioder näst intill inget, medans jag andra gånger kan sova 16 timmar varje dygn. Denna obalans - tillsammans med att jag oftast sov på dagen istället för på natten - gjorde mig galen. Tyvärr är smärta svår att styra över på så sätt, men när jag äntligen för ett tag sedan somnade elva på kvällen och vaknade åtta (flera dagar i rad!), då hoppades jag innerligt att det skulle hålla. Men icke. Men ingen idé att hänga läpp - här ska det göraas grejer.

Med detta säger jag; god morgon världen.

Ps. Så här liten var Indie när han flyttade hem till oss!


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

nej men vilken söt liten kanin :)

2010-04-10 @ 15:24:23
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback