Im not kidding

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har hostat sönder ett revben eller något, vet inte riktigt. Andningen går det sådär med och när jag hostar till eller något liknande. Fyfan säger jag bara. VILL INTE.

Jag spenderar största delen utav dagen i sängen. Med datorn. Med något på TV:n. Med ingenting alls. Är så jävla uttråkad men har nästan för ont för att tänka på det. Och så är jag sällskapssjuk. Jag är inte ensam, men ändå. Im not alone, but I feel lonely, dvs. P sover just nu. Vi skulle se på film idag och nu sitter jag här och funderar på att trycka i mig några alvedon och kolla på Efterlyst på TV3 Play. Men det känns mer deprimerande bara.

Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback