Frustrerande spel

Tjoho!
Jag vet inte hur det är med er, men jag själv blir väldigt lätt beroende av olika spel och quizes på internet. Nu snackar vi inte småberoende heller, nejnej, utan jag kan verklign inte sluta spela på evigheter. I somras så tjatade folket omkring mig om att jag skulle börja spela facebookspelet Farmville, och till slut gick jag motvilligt med på att testa. Sen var jag fast - och det är jag än idag.

För ett år sedan eller så testade jag och en vän på The impossible quiz och ni kan själv tänka er hur det gick... flera timmar spenderade vi framför detta frustrerande jävla påhitt - ursäkta ordvalet men det är verkligen så! I förmiddags så bestämde jag mig för att testa på igen... tre timmar senare är jag helt galen - drar mig själv i håret, svär, och får allmänt spel. Testa ni på... Här finns det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback