Melodifestivalen

Tudelu
Sitter och råpluggar juridik, just nu Regeringsformen. Väldigt intressant men skulle ändå mycket hellre spenderat kvällen på annat sätt. Kanske med vänner på något mysigt fik. Men finns inte mycket att göra åt det, än att plugga snabbare och hoppas på att man hinner göra något roligt senare ikväll. No more complains.

Nå, såg ni Melodifestivalen igår? Jag kollade faktiskt, komiskt nog. Två gånger i rad har jag sett det i år, till skillnad från förra året då jag bara såg tjugo minuter av finalen. Tycker personligen att det är överdrivet med en massa delfinaler och alla röstningar, men SVT drar ju tydligen in pengar tack vare skiten - annars skulle de ju aldrig fortsatt. Personligen så tyckte jag att låten YEBA var ganska cool, men Sverige var nog inte redo för en så pass kontroversiell låt. Tyvärr. Darin gjorde bra ifrån sig, men ja... de andra flickorna som gick vidare..hrm. Är det bara jag som inte alls gillade sångarens röst? Puss


Darin, så som han såg ut 'på min tid'. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback