Plugghäst

Hellå! Inatt så har jag sovit hela noll timmar. Vad duktig jag är va? Haha, skämt åsido. Jag är inte helt avdäckad, men börjar kännas i ögonen. Nåja, ska försöka vara vaken till åtta, nio ikväll åtminstone. Vi får se hur det får, kika in senare för att få reda på hur det gick!

Just nu sitter jag med min mega Naturvetenskapsbok och pluggar fysik. Fastän jag är en samhällsnörd så tycker jag om fysik pinsamt mycket. Jag borde ju hata naturvetenskap, eller hur? Men icke sa Nicke, I love it. Så nu ska jag ta på mig brillorna och dyka ner i böckerna igen. Newton och grabbarna väntar på mig... Puss!


Så här söt är min pluggis-bok. Hrm... Stor som fasen om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Em

Plugga på! Men fastnar något när du inte har sovit tillräckligt? Eller skrev du fel? Noll timmar låter liiite i underkant.. ;D

2010-02-11 @ 15:07:49
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback