Är jag verkligen kvinna?

Vissa kompisar brukar skoja om att jag inte är kvinna då jag sällan lagar mat, städar eller tvättar. Tre sysslor jag verkligen HATAR och jag undviker därför dom på alla möjliga sätt. Ni kan ju bara tänka er hur mina tvätthögar brukar se ut (ja... i plural), hur mitt kök brukar lukta (hahah! nåja) och hur min mage brukar kurra. Nu _kanske_ jag överdriver, men var inte så säker på det. Min mage kurrar i alla fall.

Så. Vad händer i Malmö idag? Just nu är mamma på besök och vi (eh. hon) tvättar. Jag tänkte plugga lite juridik och framåt kvällen blir det nog en tur ut i stan.

Bam



ohhh minnen. Förrförra sommaren - Ales stenar med bror.


Kommentarer
Postat av: Miss E

haha! Men det är lite segt att tvätta...

2010-07-06 @ 14:02:11
URL: http://pappersbiten.blogg.se/
Postat av: Em

En man behöver inte vara man för att han kör traktor och hushållssysslor gör inte en kvinna till kvinna. Jag tror nog du är kvinna ändå!! ;)

2010-07-06 @ 14:21:36
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback