En stor sten i sängen.

Jag är trött. Pojken min somnade i soffan inatt, han låg och sparkade på mig när jag tittade på film så jag blev irriterad och nästintill drog in honom i sängen. När jag väl ska lägga mig brevid honom för att sova så ska han vara extremt jobbig. Först så ska jag behöva dra undan honom då han tar upp hela sängen, sedan så ligger han och sparkas och puttas hur länge som helst. Var så trött och blev så sur att jag fick tårar i ögonen en liten stund. Då jävlar i det.

Drygt fyra timmar senare är jag vaken, irriterad som få. Så om halva stan sprängs idag så vet ni varför. Blame it on the boyfriend.

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

om du undrar angående min oaktivitet så har jag bytt blogg, från yourdreamcloset-bloggen. Hae så mycket strul med den servern så numera hittar du mig på denna adress istället :)

2010-07-18 @ 21:26:50
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

ja och jag har letat som en tok efter din kommentar i gamla bloggen, men sen hittade ja den igen :)

2010-07-19 @ 08:09:26
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback