Böcker

Nu har jag varit på Akademibokhandeln och hämtat ut mina dyra böcker, men när jag kom in så märkte jag att det var bokrea. (Nåja, har vetat det sedan starten, men undvikit affären i respekt mot plånboken). Dock så tog jag upp en tradition jag brukar ha under bokrean. Att köpa en eller flera historieböcker, ett av mina storia intressen. Idag blev det Världens historia i årtal - från 1500 till idag. Endast 70 riksdaler.

Nu blir det med historia med Antikrundan. De visade precis tre böcker om Olympiska spelen med mer än 400 autografer av medaljörer, inklistrat i boken, sträckt över 50 år. Helt unika i sitt slag och värda upp emot 100.000 kronor. Nu ska jag fortsätta kolla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback