Inte på toppelitopp

Godmorgon?

Har legat och kopplat av i sängen tills nu, är verkligen inte på topp idag. Var hos läkaren igår, och innan jag gick dit skulle jag ta lite tabletter, som jag senare mådde illa av. Hoppas verkligen att det är anledningen till att jag mår dåligt, jag brukar ju få ganska grova biverkningar av mediciner. Därför brukar jag ofta undvika alvedon vid huvudvärk - jag räknar nästan med att få ont i magen eller något av dem. Det suger ganska rejält kan jag säga, speciellt just nu när jag blir itryckt massor med piller från och till. Typiskt, liksom.

Nu ska jag dock försöka piggna till med en dusch. Måste in till stan och hämta några böcker som jag måste ha till juridiken. Skulle ha åkt hem till en kompis idag, men ifall det inte är biverkningar och något annat så vill jag inte smitta henne. Böckerna måste jag dock ha! Tur att det bara tar sisådär tio minuter för mig att ta mig till affären.

Kram på er.


Ps. Så här ser mitt hår EGENTLIGEN ut. Hihi.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback