Underbara människor

Oj, vilken dålig bloggare jag varit i helgen. Men så får det helt enkelt vara när man har en massa andra planer som håller en ifrån datorn. Till exempel så har ju pappa fyllt år idag.. eh.. igår blir det. 52 hela år! Så blev restaurangbesök med pappsi, pojkvännen och två nära släktingar. Väldigt trevligt och himla god mat.

Och blommorna! Ni vet de jag nämnde i förra inlägget? Ni får en bild på dem imorgon, men jag blev så himla glad när jag såg vem de var ifrån. Barnen och mina kollegor på jobb! Blev helt gråtfärdig när det stod att de hoppas att jag blir frisk snart. Att jag sedan kom hem och hittade ett vykort från min nära vän Oskar som är i tyskland gjorde dagen mycket mer underbar. Grät en massa glädjetårar över att jag har så fina människor omkring mig. Det gjorde verkligen min dag.

På tal om det. Vi alla borde bli bättre att vi uppskattar folk runt omkring oss. Blommor och ett vykort fick mig lyckligare än på länge. Smärtan kunde inte röra mig i ryggen! Att överleva och leva är inte samma sak, och lycka är en stor del av att leva. Och det är inte svårt att ge någon annan en liten lyckopuff! Puss på er.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback