Bokmalens önskningar

Jag har så länge jag kan minnas älskat att läsa. Ungdomsböcker för att sedan övergå till mängder med böcker som främst riktar sig mot vuxna och nu är jag inne i en period där jag helst vill läsa om historia, konspirationsteorier och verkliga historier.

Jag vill fylla min bokhylla med böcker som kommer att förklara något för mig. Något jag verkligen tycker är intressant.

Fem böcker jag vill ha just nu:

1. Illussionen om gud - Richards Dawkins

2. Jag är inte rabiat. Jag äter pizza : en bok om Sverigedemokraterna - Niklas Orrenius

3. Det moraliska spelet - Eva Kärfve

4. Äkta vara: guide till oförfalskad mat - Mats-Eric Nilsson

5. Abrahams barn : vad skiljer och förenar judendom, kristendom och islam? - Christer Hedin



Någon som vill donera? Nu ska jag dock ha en dejt med denna lilla pocket....






Kommentarer
Postat av: Patz

dom lät bra jag vill också ha dom

2010-05-27 @ 06:14:19
URL: http://freitod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback