People-list

Säg en person


.. som du älskar av hela ditt hjärta
 - Aron
.. som är den smartaste du känner - Min bror
.. som alltid får dig på strålande humör - Daniel, Andreas och Tomas!
.. som får dig att le när allt känns tungt - Johanna
.. som är den omtänksammaste du vet - My
.. som är en bitch - Umgås inte med folk som bitchar rundor.
.. som är snygg - Elle
.. som är osmart - Indie. På riktigt. Han hoppade in i väggen igår.
.. som är en riktig vän - My<3
.. som är din älskling - Aron

.. som är den galnaste du vet - Tomas.
.. som du kan prata med om allt - My
.. som är din barndomsvän -  Tina och Rasmus!
.. som du saknar - Morfar och Farfar
.. som du har spenderat mest tid med - Daniel, Andreas och Tomas...?:>
.. som du var dum emot när du var mindre
 - Alla idioter.
.. som du tycker är snäll - Cecilia!
.. som du skulle vilja krama just nu - Pontus.
.. som du inte har träffat på länge - Morfar och Farfar

.. som du vet saknar dig - Jag vet inte någon som saknar mig
.. som du träffade idag - Aron och Mushtak
.. som du tycker är söt - Cecilia!

Kommentarer
Postat av: Josef



.. som du vet saknar dig - Jag vet inte någon som saknar mig



Nu vet du en gahahaha

2010-05-18 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback