Dragon

Om det är halsfluss som nästan dödar mig just nu så är jag långt ifrån tacksam. Min hals är svullen och jag drake-andas. Ja, det bränns när jag andas. Både in och ut och det gör ont. (Snälla, låt mig hoppa från ett stup?) Inte nog med det (stoppa pressarna, tro det eller ej) - jag har antagligen feber också. Måste fan ha det, hallunicerade innan. Såg en åsna i mitt rum och nej det var inte P. Min älskade P som vill döda mig när jag får panik på grund av helvetets andningsproblem och väcker honom i ren kaos. "Men jag soooover ju" säger han då. "Men jag döööör ju" vill jag svara men orden fastnar i gråten. Det är jobbigt att prata fastän jag inte är hes - det är så det är att vara sjuk men snälla gud - jag vill inte att det ska vara halsfluss. Låt det gå över nu, tack.


Kommentarer
Postat av: Svorskan

Krya på dig!

2010-11-19 @ 06:39:18
URL: http://svorskan.se
Postat av: Mamma

Jaha, så du blev så dålig ändå. Det låter som halsfluss. Du blir snart bra igen. Krya på dig från mamma, mormor.

2010-11-19 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback