Gubbe25

[23:46:55] <Gubbe25> Lite jobbigt att den här chatten är i händerna på kompletta psykopater och maktmissbrukare (ja, jag pratar med dig, andromeda) som svamlar om interna skämt publikt och bannlyser varenda person som chattar om något som har med sex att göra.

(Till berättelsen hör ett oskyldigt skämt som P skrev. Väldigt oskyldigt, ett ord innehöll det, ett namn till och med. Inget mer.)


Människor är extrema, hemska varelser. Det är inte första gången jag (över?)analyserar en annan människas ord och skäms för rasen jag tillhör. Just i detta fallet handlar det om något som sas (skrevs) på internet men det kunde lika gärna ha sagts ute i den så kallade verkligheten. Att efter en sådan oskyldig sak bli kallad psykopat och maktmissbrukare är ju bara... tragiskt. Har en person något problem med mig så anser jag det vara vettigt för denne att komma direkt till mig och säga det. Privat och inte inför 200-300 personer.

Att sedan kalla mig psykopat är så jävla tragiskt. Psykopati är en personlighetsstörning som förstör många människors liv just nu i denna stund (alla mår inte lika dåligt av det, som tur är!). Inte skulle man kalla någon en komplett canceridiot, men psykopat går bra. Vart fan är denna världen på väg, har vi ingen medkänsla för människor med problem längre? I uttalandet ovan är psykopat ett skällsord, inte en störning. Det är det som får mig att må illa. Det är det som får mig att bli galen, ledsen.

Jag ville bara gråta, då jag aldrig fick chansen att försvara mig och människorna med psykopatiska problem. "Gubbe25" försvann några få sekunder efter han skrivit raderna. Det var nog det värsta. Att kasta något sådant rakt på mig och sedan gå. Det tyder på att herrn ovan har en lång väg att vandra för att mogna. En låg väg för att bli vuxen på riktigt. Det fick mig att på riktigt få tårar i ögonen. Fyfan för människor som "Gubbe25".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback