Life is great sometimes.

Jag har velat spy på datorn senaste veckan. Hade mina bästa vänner här och ville verkligen inte sitta och blogga då, men blogglusten har inte riktigt kommit igång fastän den sista kotten åkte i söndags. Jag har fullt upp med mitt nya jobb, fixa en del gamla saker, umgås och kolla på random serier som gossip girl.

Och vem kan anklaga mig för att göra fel, egentligen? Det är svårt att leva ett liv där man inte har tid att göra hälften av det man egentligen vill.

Jag har i alla fall riktigt mycket träningslust. Sprang en runda innan jobb igårmorse och snart ska jag ut igen. Snabba men intensiva rundor blir det på morgnarna och springer gör jag till musik frånn barndomen (tänk S.O.A.P och Spice girls). Perfekt är det, och jag mår bra. Jag mår ännu bättre när jag är trött på kvällarna och somnar redan klockan åtta. Kanske inte idealet, men helsike mycket bättre än att inte sova alls. Åh ja.

Jag har verkligen inte lust att klaga på något och därför gör jag inte heller det. Det känns bra. Faktiskt. Nu ska jag hoppa i träningskläderna. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback