UPDATE

Har känt mig så jävla nerkörd i botten när det gäller mitt utseende på sista tiden. Har inte haft lust och ork att fixa till mig med smink, bus och liknande så då har jag inte heller gjort det. FUCK YOU folks som säger att alla brudar gör sig snygga för snubbar. Tydligen inte, va!?

Idag tog jag mig tid och ork dock. Kände mig så jävla skabbig. Nästan så att det bodde stuffs i håret på mina ben, hähä. Peeling, hårinpackning, nagelfixning, brun utan sol (tunnt lager, ändå vinter ju), en ordentlig sminkning men främst av allt: tid för mig själv. Satt och lyssnade på massa mysig musik och bara njöt utav att ta hand om mig själv en stund. Så ska det fan kännas.

Och så här ska det kännas att blogga. Inget tvång, ingen stress. Så jävla härligt när man börjar längta efter att sätta sig här igen, det är då man ska köra på. Annars kan man lika gärna skita i det, tycker jag.

Ikväll ser planerna ut så här; Mysa med P. Vi är så jävla sega idag så det blir film, mys och chips. Åhja, I like.  Jag hör av mig, I promise.

Bam

Kommentarer
Postat av: GuessWho

Sv: De får inte du veta och nej det är inte hon du tänker på hahaha :P

2010-11-13 @ 01:35:01
URL: http://kawesh.blogspot.com
Postat av: Mamma

Viktigt med tid för sig själva. O du, svär lite till, så trevligt att läsa.

2010-11-13 @ 17:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback