Jag ser ut som tolv men är äldre än så. Allt annat vore äckligt.

Klockan är snart tre och så mycket är på gång överallt. Imorgon (idag) skall det städas hela dagen och jag funderar på hur fan det ska gå att komma upp tidigt när jag inte är ett dugg trött ännu. Kommande vecka kommer antaligen att bli helt jävla underbar. Mina allra bästa vänner kommer att byta av varandra (mån-tors är my här och johanna stannar över helgen) här uppe i storstaden. Allt kommer allt bli så himla mycket bättre när jag får vara med dom. Det är det som är så bra med mina fina vänner, dom får mig att le. Alltid!


Kommentarer
Postat av: كاوش

how old is this picture?

2010-10-26 @ 19:01:14
URL: http://kawesh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback