JOBBA JOBBA JOBBA

Nu är jag hemma hos P. Mistern själv står vid spisen och gör sin plikt som man. JOBBA JOBBA JOBBA, skriker jag inombords, jag får väl hoppas att han hör det. Anledningen till att jag inte skriker ut det genom hela lägenheten är att vi inte är ensamma här hemma. Så jag får ta i allt vad jag kan och gapa inombords. Piskar lite på honom när jag ändå är igång.

Och här sitter jag. Min feta rumpa (som snart blir ännu fetare av pannkakor, sylt och socker!) väller ut från stolens kanter och hänger ner på golvet. När den väl gjort det så rullar (rullar feta rumpor?) den ut i hallen och ligger och väller. Nästan i alla fall. Jag är duktig på att överdriva, om inte annat.

Det regnar idag. Och blåser. Jävla skitstad, skitland och skitvädergudar. Ingen jävla mercy alls. Vill ha sommar igen. NU! Som på bilden nedan. Snacka om nice.

Foto och redigering: P


Kommentarer
Postat av: elin & sabine [twofabulous.blogg.se]

Nu är vinnaren uppe i dagens blogg hos oss!

Kika in och kolla om det blev du :)

Ny chans imorgon!



/E&S

2010-10-07 @ 21:23:02
URL: http://twofabulous.blogg.se/
Postat av: Adèle

fin bild!!

2010-10-08 @ 01:16:40
URL: http://toasted.blogg.se/
Postat av: Kotte

Men tard! Den får ju inte vidröras! Och du lutar dig emot den!? :O

2010-10-11 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback