Lista

Var inne på den här extremt söta tjejens blogg; Lina och fick se en lista hon gjort. Läsare - gör det ni också! Kul att veta lite om er.

4 TV-program
The big bang theory
Bones
Jpod (finns bara en säsong buuhuu)
Lyxfällan

4 saker jag gjort i dag:

Umgåtts med pojkvän (hihi)
Spelat Supertux (det suger fan i windows, linux <3)
Sovit bort halva dagen, i två etapper
Nattjoggat

4 saker jag längtar efter:
Att träffa Johanna och My nästa vecka!
Att åka till Malmö i jul och träffa min familj!
Provjobba v. 44
Awesome biofilmer i vinter (Harry Potter och Narnia tex)

4 saker som jag avskyr:
Kyla, dvs Vintern
Att inte ha pengar
Sömnproblem
Senap (vem fan har senap på mat liksom!?)

4 saker som jag tycker om att göra:

Skriva
Läsa (facklitteratur, skönlitteratur - allt!)
Lära mig en massa (religion, filosofi, matte. You name it)
Sitta vid IRC och babbla.

4 saker som jag ätit i dag:
Yoghurt
Flingor
Hamburgare
Mackor

4 saker på önskelistan:
Pengar så att jag kan åka till Malmö bland annat
Datorskärm (platt såklart)
Boots
Presentkort så att jag kan shoppa loss med gott samvete

Er tur!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-20 @ 11:59:50
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: LINA K

Vad kul att se att du också gillar att skriva! =) Vilken typ av texter skriver du?



Känner igen det där med att sova bort hela dagen och sedan jogga på natten =P Men har man möjlighet till det så är det ju härligt att svänga dygnet som man själv tycker =)



Och tack snälla för de fina orden!

2010-10-20 @ 20:40:19
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Tommy

Tack snälla för kommentaren!! Ha det bäst!

/Coach T

2010-10-20 @ 20:50:51
URL: http://www.coachtommy.se
Postat av: LINA K

SV: Vad kul att du också planerar att skriva en bok! =) Go for it! Du har språket så om du har en tydlig idé så kommer du absolut att klara det! =)



Själv jobbar jag på en bok just nu, en skräckroman, vill få den klar till nyår =) Och annars skriver jag också kortare berättelser, mest för barn, krönikor och kolumner för dagstidningar =)

2010-10-21 @ 20:56:40
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback