Godmorgon världen

Hejsan solstrålar. Nu är jag vaken. Eller, vaken och vaken... ögonen är öppna och fingrarna rör sig, men mycket mer än så är det inte. Helst av allt så skulle jag vilja springa en runda för att piggna till men har varken skor, kläder eller lokalsinne så... Är ju som tidigare sagt hemma hos P i Stockholm. Inte lätt att hitta då.

Istället får jag lata mig här i sängen och ärligt talat, det låter inte för jävligt det heller. Hur ser planerna för dagen ut då?

- Ta en lång jävla dusch. Varm ska den vara. Fan vinter här nästan.
- Ringa några samtal. Jobbrelaterat.
- Ha 'möte' med P&P angående att flytta in hos den andra P. Flummigt det blev.

Vad ska ni göra idag?



Väldigt charmigt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Numera äger jag bara 2 kr, för jag köpte en nagelfil :( haha!

2010-09-05 @ 11:27:24
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback