Lugn helg

Igår var det en lugn fredagskväll och idag är det en lugn lördagskväll. I like it as hell, springer rundor i knästrumpor, kalsonger och stor t-shirt. Hur nice!?

Har varit snäll och städat P's rum medan han var ute och gjorde stan osäker. Var fett opepp på att följa med så tänkte vara jävligt schysst och städa hans rum som en underbart fin överraskning. Oh yes.

Snart kommer samma 'man' (nåja) hem med mcdonalds-mat till mig. Kan lätt vänja mig vid detta. Anyday.

HEH. Hoppas att ni har en bra kväll! En bra vecka, ett bra år och ett underbart liv! Puess

Jag och P.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha YEs! Ibland undrar man om man e ensam i världen, också är man inte det :D

2010-09-04 @ 23:35:15
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

åh vad gott det lät med mc donalds. Var på krogen igår och ska strax iväg och jobba nu så mc donalds skulle gärna få byta plats med min havregrynsgröt i knät haha :P

2010-09-05 @ 09:32:44
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback