Tankar/remember this

Jag har så mycket att säga (egentligen) men jag orkar inte. Sammanfattning utav tankar:

- Allt det här med Sverigedemokraterna. Oh. Tusen inlägg kommer att dyka upp inom den närmsta framtiden. Räkna med det.

- Jag såg ETT avsnitt utav idol (utöver några auditionprogram) och jag kände igen två personer. Sebastian Krantz (från Talang)  och Linda (från Popstars/Supernatural). Snacka om att D-kändisar är programkåta.

- Är jag den enda som inte sett en enda minut utav Kungarna av Tylösand? Har jag missat något? På tal om programkåta då.

- Jag behöver kolla upp lite frisyrer. Hur ska jag klippa mig? För det behövs verkligen nu, inte cuttat det, utom luggen då, sedan maj/juni 2008. Ja. TvåtusenÅTTA. Kaos. Tips?

- Jag vill ha en hund. En vovve. Massa med kärlek.

- Det letas lägenhet i storstaden. I like.

- Jag måste kolla upp mer lindrande saker för min mage, vill inte ta smärtstillande som jag gjorde tidigare i år. It kinda fucked my life up. Hrm. IBS sucks.

- Just nu ligger det två snarkande pojkar i lägenheten där jag bor. Skulle detta ha varit facebook så skulle jag ha tryckt på gilla. Oh ja.

- Om min smärta lägger sig till senare så måste jag ta och gå en runda. Så himla fint väder. REMEMBER - promenad!!!!1one!1111!!1!11

- Stockholms lokala politik. Gotta check it out. Vad vill de olika partierna här?

- Malmö. Blir det Malmö i helgen? HOPPAS!

- IRC. Som jag har saknat IRC. (irc makes me happy when irl makes me sad)


bam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback