Ångest

Jag var lycklig, jag mådde bra. Blinkade och vaknade upp sju timmar senare, i ett rum som var halvmörkt och kallt. Inga strumpor längre. Inte mina egna byxor. Jag kom hem igen för ett dygn sedan men mår fortfarande skit. Jag minns ingenting alls av vad som hände under de sju timmarna - från en fest till att bli läkarundersökt i ett mörkt litet rum där jag fick stanna i flera timmar.

Jag har fått berättat en hel del för mig. Tydligen så var jag en idiot. Poliser, slag, spottningar och så föll jag. Det förklarar all smärta jag har i kroppen.

Nu ska jag återhämta mig ytterliggare.

Kommentarer
Postat av: Danni

va? =S vad har hänt..?

2011-02-21 @ 00:05:35
URL: http://dannilicious.blogg.se/
Postat av: Evelina

Shit tjejen, vad händer? :(

2011-02-22 @ 15:48:45
URL: http://evelajjna.blogg.se/
Postat av: patz

Jag vill att vi pratar mer. Hoppas du också vill det. Du är väl medveten om att jag bara är ett sms iväg? Slå en signal eller släng iväg ett meddelande om du vill prata. Vare sig du vill dela med dig något positivt eller negativt vill jag att du i alla fall ska vara medveten om att jag finns här.

2011-03-12 @ 23:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback