ÅHJA

Idag fick jag paket. Min absolut fina P beställde två ringar och ett halsband till mig i torsdags och idag dök det ner i brevinkastet. Fint att komma hem till det efter jobbet idag, ska ni veta. Idag började det nya schemat för mig (vilket innebär att jag börjar en timme tidigare och slutar en timme/en och en halvtimme senare). Awesome, men jobbigt imorse. DAMN, är så pass trött nu att jag har planerat att somna tre minuter efter att detta inlägget publicerats. Det är planen i alla fall. Vill verkligen sova bra inatt. Hoppas?

Påminn mig att jag måste klippa min lilltånagel imorgon. It hurts. Och att jag ska ta med mig extravarma vantar (och en halsduk) till jobbet imorgon. Glömde det idag och det blåste (!) som fasen idag. Kallt, men ändå fint väder. Sol och allt.

PUSSGODNATT.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var med och tävla om att bli dagens blogg här: http://selb.blogg.se/2011/january/tavla.html



2011-01-31 @ 23:39:47
URL: http://selb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback