Lista - 2010

Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Åkte till Stockholm, flyttade till Stockholm, träffade EPS.

Har du några nyårslöften?
Faktiskt. Sluta röka och få in träningen i min livsstil.

Vilka länder besökte du?
Danmark bara! 

Vad var din största framgång 2010?
Att jag började ta tag i mitt liv!

Största misstaget? 
Att jag drog ut på saker och ljög för mig själv. Allt i stort sett.


Den bästa nya personen du träffade?
P. Utan tvekan.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag hade väldigt ont (både fysiskt och psykiskt) men samtidigt så har jag börjat må jävligt bra. Hrm... Svårt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag gjort mer helt enkelt. Saker som kändes rätt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Att äta ute och cigg.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Julklappen från Johanna&My och Ps stöd och hjälp. Och självklart en massa andra saker (som besöket här nere i Malmö).


Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

:) bra lista från 2010!

Jag kör en liten tävling på bloggen igen :)

2011-01-02 @ 19:21:47
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback