Bam&Buu

 

x Att jag åker till Malmö 1 juni. Stannar till den 7:e!!!! Längtar!
x Att jag och P ska ner till PappaP (aka Ps pappa) i slutet av maj (över helgen). Resa och umgås med härligt folk. Awzum.
x Att det är fint väder igen!





 

x Att Amerikat verkar oseriösa när det gäller Bin Ladens död. Säger emot sig själv flertalet gånger, folket där beter sig som att terrorismen är död och man får inte riktiga bevis. Bra Amerikat, bra.

x Att jag inte är säker på att min folkbokföringsadress är ändrad (glömde att skriva in lägenhetsnummer så ändrades inte) ännu, och att min mobiltelefon kanske kommer till Malmö istället för Stockholm. Ajdå.

x Att jag är blond men vill vara brunett. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback