50 sanningar

Var inne på Sandras blogg och läste hennes 50 sanningar. Blev lite inspirerad och tänkte själv skriva ner lite grejer om mig. Gör du det också!

1. Jag har sparat på det mesta, som liten då. Klistermärken, bokmärken, frimärken, pokémonkort.... listan kan göras lång.
2. Jag ÄLSKAR läsk, mest av allt Coca Cola.
3. När jag är ensam så slickar jag på chipsen innan jag äter dem. Varför? Godare ju!
4. Jag kan verkligen iiiiinte sjunga.
5. Jag brukar bli beskriven som väldigt 'ghetto' och 'blatteaktig' av många kompisar. Detta upplever även människor som pratar med mig på internet.
6. Jag har växt upp med min mamma och bror. Som liten så bodde jag varannan helg hos pappa, men det slutade jag med sen.
7. Jag tycker att man kan skämta om det mesta, så länge man inte går för långt.
8. Jag är väldigt dålig på att hålla ordning.
9. Jag är dock väldigt bra på att slösa pengar...
10. Under min livstid så har jag haft en hund, som även var min bästa vän, Pontus. En coccer-spaniel

11. Jag älskar att skriva. Nowadays blir det dock inte lika mycket längre. Tyvärr.
12. Jag gillar att spela datorspel. Väldigt mycket. Och ju aggressivare, desto bättre.
13. Badboys eller G33ks? Can't decide, jag är galen i båda!
14. Ligger hyffsat höger på den politiska skalan, medans vissa av mina åsikter är väldigt 'vänster'.
15. Vitt vin? Can't stand it.
16. En film som jag aldrig tröttnar på är Lejonkungen.
17. Jag har bott på barnhem.
18. Får en klump i magen när det ringer och jag inte känner igen numret.
19. Väskor och skor är min modepassion.
20. Jag skulle aldrig kunnat klara mig utan min dator och internet.

21. Jag gillar Antikrundan (är jag 65 eller!?) och Biggest Loser. Snacka om motsatser.
22. Jag tycker att Bingo-Lotto ska ta tillbaka BingoBerra.
23. Jag älskar Malmö mer än någon annan svensk stad jag varit i.
24. Jag irc'ar. Eller irkkar som man kan kalla det om man vill.
25. Christian Louboutins skapelser får mig att rysa.
26. Jag vill verkligen till New York någon gång!
27. Jag litar inte på psykologer eller socialen.
28. Jag är väldigt kall av mig, speciellt mina fötter.
29. En typisk bam-sak är att kolla på samma film om och om igen, bara för att den är bra. En gång så kollade jag på Save the last dance om och om igen i nio timmar.
30. Champagne? Mums! Annars? Öl!

31. Min favoritfärg är svart.
32. Killar gillar mig mer än tjejer gör. Oftast.
33. Jag gillar killar mer än tjejer. Oftast.
34. Förr så grät jag sällan. Nu gråter jag till vartenda jävla film. Almost.
35. Jag har funderat på att börja kolla på säsong ett av Våra bästa år, för att se hur lång tid det tar att se alla avsnitt som sänts sedan 1965.
36. På tal om TV. Jag kollar sällan på TV (laddar hellre ner eller web-tv) men när jag väl sitter där, så kan jag fastna hela dagen.
37. Jag ogillar verkligen TV-shop, radioreklam och 'lek-program' där man ska gissa orden.
38. När det gäller träning så tycker jag mest om att springa. Ensam ska jag vara, med ipod då.
39. Jag älskar kor. På avstånd.
40. Av de svenska modetidningarna så tycker jag att Elle är bäst. Annars läser jag gärna Illustrerad Vetenskap.

41. När jag börjar gilla en låt så spelar jag den på repeat tills den inte är lika bra längre.
42. Jag tror att jag är sockerberoende.
43. Snus är något av det äckligaste jag vet. Tillsammans med snor.
44. Jag önskar att jag hade tid att vara mer politiskt aktiv.
45. Jag HATAR skräckfilmer. Blir så jävla rädd.
46. Jag tror att A's och mina barn kommer att se ut som små persiska prinsar och prinsessor. Precis som A gjorde när han var kid.
47. Jag blir jävligt lätt arg/sur.
48. Jag har inga problem med att gå ensam genom stan mitt i natten. Så länge som jag vet vart jag är.
49. Jag skäms över människor som säger "Jag bryr mig inte om politik."
50. Jag tror att Kina redan är världens nya supermakt (då de har kontroll över USAs ekonomi pga lån osv).


Wow. Done. Frågor på det?

Ps.
Uppdateringen ikväll/imorgonkväll kommer att bli ganska kass. Därför kastar jag in flera inlägg nu på dagen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback