Random

Vet ni vad? Jag har en fin P som pillar lite på en ny design. Hur nice kommer det inte att bli? SuperdupernaiZ.

Så vad hittar vi på ikväll, då? P sitter vid den stationära och leker med bilder, jag ligger i sängen med P's bärbara och läser bloggar, irkkar och lyssnar (ja, lyssnar) på Rena rama Rolf-inledningslåten som går på repeat på Tv'n. Fråga inte ens, haha.

Tänkte posta ett inlägg med en liten lista. Favoritbloggar. Ska bara ta fram länkarna. Wait a sec, darlings.

Förresten. På tal om ingenting alls. Mitt humör har varit lite upp och ner idag. Småonice. Så här typ:



Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med i allt du skriver faktiskt :b Spelar ingen roll vad syftet med klänningen är, jag tycker det är groteskt & jävligt fult.

2010-10-03 @ 02:24:46
URL: http://endelavmalin.blogg.se/
Postat av: anna

sv: kul att du gilla tipset :]

2010-10-03 @ 15:17:13
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback