Träningsmänniskan Bam?

Jag är inte speciellt känd för att vara en träningsnarkoman precis, men ändå så älskar jag att röra på mig. Speciellt löpning (aka jogging) är något jag gillar att hålla på med. Hög musik, jag och naturen. Det är min grej, helt enkelt. Sedan jag blev sjuk i våras så har jag varit väldigt dålig på att röra mig (kom inte riktigt igång när jag blev bra, blev några rundor men inte mycket mer än så) och sedan kom den ryska vintern hit. Vilket innebär att jag gått upp i vikt och mitt självförtroende har hoppat från en klippa, men främst så har det blivit så att min kropp inte mår bra längre. Mina smärtor har börjat att komma tillbaka, oftare och intensivare, och jag är deppig mycket och ofta. Irriterad blir jag också. Det jag behöver är helt enkelt en spark i röven så att jag kan komma igång att träna igen. När jag springer så mår jag som bäst!

2011 blir mitt år. På alla sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback