Min talangfulle bror.

Det finns få människor jag ser upp till och älskar så mycket som min storebror. Hur jag än kämpar i mitt liv så kommer jag aldrig att komma till den nivån jag anser honom vara på. Fastän jag räknas som vuxen i samhällets ögon så är jag lilla lillasystern när jag är med min bror. Ett barn. Jag känner mig väldigt sällan trygg, men när jag är med min bror så blir hela jag lugn. Det är så syskonkärlek fungerar, tror jag. Man ger varandra sådant som ingen annan kan.

Min bror har alltid varit duktig på att rita (och att skriva, tala engelska, lära sig saker, allmänbildning, datorer, bilar, etc) och för ett tag sedan köpte han en airbrush. Som en penna som blåser ut färg. När han skulle testa att göra en hel bild så valde han att göra en väldigt vacker bild utav andromeda-galaxen. Dom som känner till mig hyffsat bra vet att andromeda är mitt nick. Det är jag. Inte nog med att min bror valde att göra en sådan fin gest, han gjorde det jävligt bra också. Enjoy.

Jag älskar dig, J.



Kommentarer
Postat av: ePs

Riktigt FETT alltså!

2010-08-01 @ 03:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback