Färska Prinzen får uttrycka mina känslor just nu

Fuck you förfan alltså

Håll käften nu

 

Kolla här kolla här kolla här

Min hjärna sitter med mössan i hand

och förhandlar tillsammans med levern mot mig,

dom säger: snälla Prinzen inte en drink till,

jag säger håll käften organ och sitt still,

det finns inget värre än en gastande lever,

hade jag kunnat hade jag donerat dig fastän jag lever,

nån nytta gör du fan inte fitta,

du bara vinkar förbi allt skit som en blind polis

utan att titta vart att ska blir av

och din pack gör mig till ett skabbigt vrak

i en shabbig grav nånstans djupt ner i ett bortglömmt skabbigt hav,

och jag som alltid var alltid svag,

föll för allt som var skam bara alla förslag,

jag som har dött varannan dag,

som förbannar bra transplantationslag,

jag till skillnad från motionärer som lever till hundra

och kostar när dom tillbringar sina sista tjugo på rygg vid ett jävla vårdbiträde,

du är played out efter fyrtiosju när ingen längre vill ha sex eller suga kuk,

checka prinzen är fan played out nu,

kändis okej men jävligt ful,

att nån brud skulle falla för prinzen hårt är ungefär lika aktuellt som rapport,

så tålamod när prinzen flabbar åt psykologdravvel om min pappa,

jag har inga problem med min farsa han va cool,

han hatade också alla,

kallar du mig störd kallar jag dig frisk,

men är man frisk är man nörd så ingen risk att jag lever en hundradels sekund mer,

delssekund mer, delsekund mer än vad det tar att samla in props från alla er,

alla er, alla er, hela världen, alla er.

prinzen är säkert död om ett år,

om ett år om ett år eller så,

livet är en våldtagen röv i en dusch

och gud är som auschwitz - en jävla bluff,

förlåt det var dumt det där sista jag sa,

men det är fan synd om alla idag,

alla borde fan ha tröst men ingen skriver mitt namn på nått jävla plakat,

och vem ska man skylla på när man är en vit man i sina bästa år,

jag får inte ens jobb i handen och för mig finns ingen jävla ombudsmannen,

för mig finns ingen jävla kvotering,

ingen representant i nån jävla regering,

inga debatter som främjar mina chanser till nått annat än transport till anstalter,

kolla inga jävla sympatier,

inga program på p3 om livet,

ingen hjälp med nån jävla blankett fastän man inte fattar ett piss om det än,

och eftersom jag inte har nått att skylla på har jag skaffat mig nått vått att fylla på,

no shit att min lever kanske säger ifrån när den konstant tvingas agera segelbåt,

mina dar består av inspelning och mixning till folk som inte backar upp hälften av det jag ständigt levererar,

samma sak som alla alltid ignorerar,

på kvällen på en jävla scen där jag öppnar mitt hjärta som två tonårsben,

till en korkad fittpublik som ni som dricker vin och tror att ni fattar musik svin,

jag skiter i gunst och skit,

jag önskar att mitt band inte hunnit hit,

jag önskar att jag haft en jävla kanon och att alla i publiken bara sprängdes och dog,

för jag vill inte ha ett skit av er,

för jag vill inte leva mer,

dör hellre förr än senare,

och om nån tog illa upp av nått så var det meningen,

gör ingenting om jag sårat nån med mitt skit,

och att jag inte gör ett piss med liv,

för det är svårt att vara sig själv när man inte vet vem man är.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback