Xperia-tävling

Jag har hittat den perfekta tävlingen för mig på denna siten! Tävla du också!

Min motivering till att vinna Xperia X10: I vintras köpte jag en mobil med pekskärm, tänka sig så glad jag var - tills den slutade att fungera. In och ut från lagning men ändå så funkar den inte som den ska idag, något som påverkar mitt liv ganska rejält. Jag missar jobberbjudanden och kan inte ens skicka smsbiljett till tunnelbanan ibland. Jag har varit väldigt sugen på en Xperia x10 sedan jag såg den för första gången men plånboken säger nej till att låta mig köpa en själv.



Kommentarer
Postat av: Fanny Nilsson

Hej jag undrar om du skulle vilja vara jätte gullig och rösta på mig i en tävling.

Jag är med och tävlar hos Anton om en reflexskärm.

Jag är nummer 8, och du kommer till tävlingen om du klickar på direkt länken här ovan.



Och om du röstar på mig och sen kommenterar i min blogg att du röstat på mig så länkar jag din blogg i min blogg.



kram och tack på förhand. Din röst är guld värd!:)

Postat av: josefine

CHECKA GÄRNA IN MIN BLOGG, ALLT FRÅN KLÄDER FÖR BÅDE HAN&HENNE, ROLIGA PRYLAR, MUSIK, FILM, FRÅGOR, TANKAR, BEBISKLÄDER&PRYLAR, PERSONLIGT OCH MASSA ANNAT :D



JUST NU: EN FRÅGA STÄLLD PÅ BLOGGEN, SVARA GÄRNA :)

2010-11-09 @ 22:34:40
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: GuessWho

good luck :)

2010-11-11 @ 23:54:23
URL: http://kawesh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback