Allt och mer har hänt!

Så himla mycket har hänt sedan jag hörde av mig sist. Allt har gått så jädrans snabbt ska ni veta. Jag kom ju tillbaka till Malmö i fredags, efter två veckor i Hufudstaden. I måndags fick jag ett sms om arbetsintervju i Stockholm. På Tisdagen. Fick snabbt ringa upp och förklara läget, men fixade ändå upp mig i tisdags. Intervju på onsdagen, anställd på torsdagen. Nice, säger jag. Så fastän jag inte har boende i storstaden ännu så bor jag här. Man kan ju inte pendla mellan Malmö och Stockholm precis.

Ska hem nästa vecka och hämta kläder. Kommer att sakna min mammi så jävla himla mycket. Mer än så. Och min bror. Fyfan. Älskade storebror och finaste mamma. Men så är det. Jag behöver det här nu.

Vi ses i vimlet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback