Vad har jag gjort?

Jag är nog den sämsta bloggerskan genom tiderna. Frågan är om jag egentligen bryr mig? Denna fina sidan är för mig. Mina tankar, mina "wants" och allt vad det heter och är. Jag skriver helt enkelt när jag känner för det. Synd att jag inte orkar skriva ner alla de tankarna jag haft på sistone, för de har varit många. Många om mycket. Nästan om allt. Och en hel del har hänt, mycket fast egentligen inget.

Stockholm är fint i alla fall. Människorna jag känner här är fina. Alla utom Po. Po är bara ful (HEHEHEHE. Not. Egentligen så är han jävligt awesome, men om man säger det till honom så får han luft så att han sprängs. Samma sak gäller P. (Haha. P och Po. Pod som pappa min säger) Han är stenful. Med kärlek eller nått.

Igår shoppade jag. Eller ja. Inte för mina pengar då, snacka om bortskämd jävel. Som Helena sa på msn "Jag borde också skaffa mig en stockholmare". It is nice as hell. Blidde några ringar, småsaker och en hel del skratt. Annars så har jag jobbat, umgåtts, varit på KAJSINO (first time in my life, nyss fyllda tjugo ju), druckit öl, börjat snusa, saknat mamma, bror, MalmöStad och vänner.

Just nu sitter jag hemma hos P. Tänkte slänga ihop något blogginlägg om alla extremt fina saker jag har sett och vill ha. OH. Som jag vill ha. Ändå så hittade jag inte så mycket fina saker när vi var på SKHLM igår. Utöver mina extremt fina ringar då. Oh ja.

bam

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

börjat snusa nu också?

2010-09-27 @ 19:24:39
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Abas

Jag tänkte också på varför din blogg varit tom dom senaste dagarna :S



OCH JAG ÄR JÄVLIGT STOLT ÖVER ATT DU FATTAT DET FINA MED SNUS, PUSS PÅ DIG MIN SAKNADE VÄN

2010-09-28 @ 03:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback