Seg

Jag är så himla seg. Sovit cirkus tretusen timmar inatt/idag men ändå så piggnar jag inte till. Varit ute och gått har jag också - men ändå är min energi spårlöst försvunnen. Har antagligen med smärtan att göra, men jag VILL INTE! Mwahah. Jag vill vara en pigg liten pluggsugen apa, just nu. Men då jag tydligen inte är det så får jag väl låtsas då... vi får se hur det. Återkommer självklart med resultat senare, haha.

Vet ni vad jag ska plugga? Komiskt nog; geologi - vulkaner och dylikt................ Försöker min lärare påpeka att inlämningsdatumet redan varit genom att 'sätta igång' den isländska vulkanen? Tål att tänkas på.




Så här däckad jag är nästan... bilden är från i somras. På BK. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback