Tv-serier

Serier. Jag älskar dem, många gånger mer än filmer. Att jag sedan följer så många att jag knappt hinner hänga med är en annan sak! :) Så... här kommer en lista på serierna jag följer just nu:

Bones - Brottbrottbrott, I love it. Speciellt med humorn som finns i Bones. Och sen älskar jag skådespelarna och relationerna mellan rollerna.

House - Ett tag sedan jag såg ett Houseavsnitt, men det är ändå en av mina absoluta favoriter någonsin. Liknande humor som i Bones, enligt mig. Och så en så in i helvetes sexig läkare.

The Big Bang Theory - Komedi på Bams nivå yes! Massa nördar och en 'normal' tjej. Hur kommer detta att gå? Kaos, kaos och åter kaos. Men ack, så jävla roligt.

Vampire Diaries -  Well. Denna har jag ju redan skrivit ett helt inlägg om...

90210 - Inte kollat de senaste avsnitten, mest för att jag haft fullt upp med alla andra serier, men ganska underhållande. Är då som en dotterserie till den mycket äldre men väldigt populära serien Beverly Hills. Mycket intriger. Hela tiden.

The Mentalist - Synsk snubbe som jobbar med att lösa brott. I love it.

Övriga

Biggest loser - Går det på TV och jag är nära en så kan ni ge er fan på att jag sitter klistrad. Har dock endast sett ett avsnitt av den nya säsongen

Jag hoppas att det kommer ut en andra säsong på jPod. Den har jag också skrivit om tidigare. Nördhumor på hög nivå.

The Hills - Kollade en hel del på det när jag låg hemma med smärta. Kläderna tjejerna har är ju helt amazing.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback