Nyårslöften

Jag gillar inte den här idéen med nyårslöften egentligen. Man lovar saker bara "för att" och sedan håller man inte dom. "Man" i detta fallet är jag. Nejnejnej. Ska jag lova mig själv något så ska det vara helhjärtat och när det behövs, inte på nyår för att det är en nyårsgrej. Just iår råkar det vara så att jag försöker sluta och börja med några grejer just i nyårsvändan, så tänkte att när jag ändå ska lova mig något så kan det vara på nyår. Så. Vad är det jag ska ändra? Ena saken vet ni nog redan.


Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Det låter superbra med nyårslöften ju! Vet du hur många år du kan spara nu genom att genomföra båda :)?

I know..frostigt läppstift är så nice:)

2010-12-31 @ 15:44:59
URL: http://www.alltirosa.se
Postat av: My Beauty Secrets

tack detsamma tjejen, gott nytt år :)

2010-12-31 @ 19:06:45
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback