Andar

Satt och kollade på Det okända på TV precis. Jag är som sagt extremt besatt i mystiska saker, men samtidigt så hatar jag program som detta. Varför då? Jo, helt enkelt för att sådana program skrämmer skiten ur mig. Vetenskapsnissen som jag är så vill jag verkligen inte tro på andar, spöken, Laban och fan vet vad det heter. I vilket fall som helst så tänkte jag ta en dusch, men min blick fastnade på Tvn för några minuter och jag satt kvar. Främst av anledningen att jag inte vågade gå genom hela lägenheten och in till duschen. Och att stå där inne helt ensam känns som något omöjligt just nu. Hahah.

Jag är ganska mesig när det gäller sånt. I vanliga fall kan jag gå genom hela stan mitt i natten, mörket och ensamheten rör mig inte i ryggen. Men andar. Oh my god, they freak me out. Jag trodde inte på spöken förr, faktiskt, men hur det ändrades kan jag berätta lite senare! Tror ni på spöken? Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback