Jakten på den förlorade symbolen

Bu!
Idag har det varit en ganska aktiv dag för mig, jag har diskat ett berg med smutsdisk, dammsugat kök, tvättat golv och torkat av en massa skåp. Vilken hemmafru jag är, va!? Så jag bestämde mig för att belöna mig själv med ett skönt och varmt bad, med hårinpackning, peeling och fan vet vad allt heter. Nu är jag renare än någonsin och sitter och läser om atomer igen. Vilket liv jag har för tillfällligt, eller hur? Nästan så att man borde slå klackarna i taket snart, så fort min kropp pallar med trycket! Då får Malmö se upp...

Efter kemipluggandet så tänkte jag spendera en stund framför en Jakten på den förlorade symbolen. Vad jag har förstått det som så är det en dokumentär där de följer upp alla ledtrådar som herr författare och Gud-på-att-använda-ord Dan Brown gav i boken. Ärligt talat så är jag inte säker på att jag ska se den... har boken i bokhyllan men har inte haft tid att läsa den ännu, tyvärr. Känns som att jag förstör alldeles för mycket om jag ser den... Kanske borde leta upp något liknande till Da vinci koden eller Änglar och demoner, för dem har jag ju både läst och sett filmerna. Hrm... vi får se hur det blir med det. Jag återkommer nog.





Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 20:30:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du e ju duktigare än Anna Anka jU!!

2010-02-15 @ 21:32:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback