Naglar

Hello bloggisar!

Denna kalla lördag (shiet, tänkte inte ens på att det var lördag) spenderar jag med läxböcker och OS på tv. Såg ett klipp på aftonbladet om killen som dog nu vid invigningen. (Här är ett videoklipp från AB)Väldigt hemskt sätt att dö på, att i 144 km/h flyga in i en metallpåle. Aj...

Nåja, jag har precis tagit en paus från pluggandet och satt på lösnaglar. Borde egentligen sticka till en salong och fixa dem på "riktigt" så att säga men jag har varken tid eller pengar till det just nu. Så det får bli lösisar. Jag har dock alltid problem med att hitta rätt storlek då jag har minipetit-fingrar och då också sjukt små naglar. Allt blir så stort. Men det brukar lösa sig någorlunda till slut, efter många om och men... Puss



Kommentarer
Postat av: Madde

Okej. Jo det är fint med mig. Vad händer hos dig ikväll? Kram /M

2010-02-13 @ 16:03:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Em

Jag har också små naglar och får köpa de allra minsta och även då får jag klippa och fila lite på de innan jag limmar.

2010-02-13 @ 16:40:04
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback