Söndagmorgon?

God morgon!
Nåja, det är väl inte riktigt morgon längre, men på söndagar får man sova lite längre! Jag har dock varit vaken i några timmar nu, sedan halv elva ungefär. Jag gick ut en runda för att piggna till men det var så pass kallt och rått att det inte ens var skönt. Hade varken mössa eller vantar här, är inte hemma förstår ni! Typiskt mig att glömma något så viktigt som vantar. Men det gör egentligen inte så mycket, jag blev snabbt varm när jag satte mig med en kopp te när jag kommit in.

Idag är det pluggsöndag a la Bam. Ska röra mig hemåt om en halvtimme sisådär, sen blir det en lång dejt med skolböckerna ikväll. Och så måste jag klämma in tid till en maskintvätt (eller femton som vi egentligen behöver...) Vilken rolig kväll jag har framför mig va!? Puss

Ps.
Så här pigg och fresh är jag just nu. Haha. Älskar att ljuset gör så att handen ser fett äcklig ut! Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback