Hell

Just nu så går jag runt med en så pass svullen mage så att jag ser ut att vara gravid i fjärde månaden. Smärtan är outhärdlig vissa stunder och jag trycker i mig massa tabletter för att dämpa den. Tabletter som ger mig biverkningar som illamående och eksem över hela kroppen. Det kliar! Som att det inte vore nog med detta, så har jag även fått en för jävlig urinvägsinfektion. Yes! Och läkarna drar bara ut på tiden.

Här har ni anledningen till att jag inte är speciellt aktiv just nu. Jag vill inte klaga så därför kommer jag att välja att vara tyst när jag inte har något trevligt och glatt att säga. I hope you guys understand. Love.

Här får ni en fin bild med ett fint minne. Sevilla 08 - me and mah man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback