Från ett soligt Malmö

Hejsan hoppsan världen! Kom innan för dörren för en stund sedan, har spenderat eftermiddagen med bästa vännen i Lund. Blev lite shopping också, såklart! Köpte bland annat bhn jag visade häromdagen (igår?) från H&M! Den var lite liten, men var sista som fanns kvar så var tvungen att slå till. Det blev två andra bhar också, enkla, raka och utan band. Sådant behövs också ibland.

Sedan åt vi glass ("gratis glass från Seven Eleven" <:) och myste i solen. Mysig dag! Nu tänkte jag kasta mig ner bland skolböckerna, men först tänkte jag leta fram lite bilder från förrförra helgen som ni ska få se. Jag varnar er redan, it was a crazy night. Men ni får såklart inte se de "värsta" bilderna. Höh. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback