Hur klär jag mig i höst och vinter?

Lånade en fin liten lista utav Caroline Lundh (som för övrigt verkar vara en utav de skönaste brudarna i blogggvärlden) - lite annorlunda svar dock.

Underkläder - Spets - hanky panky
Väskor - Alla väskor funkar alltid! Just nu vill jag helst ha stora - i svart/brunt/beige
Skor - Booooots! Massor med boots.
Nederdelar
- Jeans funkar alltid, gärna tighta i svart/mörkmörkblå eller lite lösare modell som är höga midjan
Kjolar - Över strumbyxor i svart i såfall. Gärna till en söt tshirt.
Överdelar - Stickade koftor är fint. Sen har jag alltid varit ett fan utav hoodies. Mycket baskläder.
Klänningar - Korta. Passar inte i långklänningar då jag är ganska mini. Enkla skall de vara, bombar hellre med smycken. 
Ytterkläder - Hrm. Bra fråga. Jag har inte bestämt mig ännu. Idéer? 
Färger - Enkla färger såsom svart, beige och brunt på kläder (och vitt såklart). Färgbomberna kommer när det gäller naglar (och heels om man vill det) och eventuellt smink.
Smycken - Ringar. Älskade fina ringar. Mycket smycken över huvud taget.
Detaljer - Smyckena! Färgade naglar (korta eller långa kvittar), mössor, söta vantar, en stor halsduk till den lilla skinnjackan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback