Positivt överraskad utav Sony Ericsson.

P köpte sin Sony Ericsson för drygt ett år sedan och sedan dess har det fan bara varit problem. Vi hämtade ut den från lagning nr 3 igår, och inte ens då funkade den som den borde. Vi blidde smått irriterade och åkte in till Media Markt för att reklamera. Väl där så snackade vi med en snubbe som sa att vi skulle kunna komma bli debiterade om Sony Ericsson inte fann något riktigt fel (eller hur det nu var). Så vi åkte hem och nu skulle jag ringa och snacka med någon på SE, för att se om jag kunde få lite hjälp. Och det fick jag! Killen jag snackade med var verkligen trevlig och jag fick svar på mina frågor! Blev verkligen chockad över att jag blev bemött bra och att det inte var någon kö. Synd att Sony Ericsson bara gör skittelefoner som går sönder bara...

Massa kredd till killen som hjälpte mig i alla fall!


Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

jag håller helt och hållet med dig, Gynning är en av sveriges vackraste enligt mig, både modemässigt och utseendemässig t!

2010-10-14 @ 11:26:07
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

ja de där jea såg jag faktiskt sist jag var på vero moda, och mins jag mig inte fel så var det stretch-jeans så de är ju toppen :) de med stretch sitter alltid bäst tycker jag !

2010-10-14 @ 11:50:49
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-14 @ 12:54:51
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback