Sleep problems

Ännu ett inlägg om att sova, fastän det förra egentligen var om att vakna. Nåja, ganska nära relaterat ändå, tycker jag. Här sitter jag, två timmar innan jag ska upp och hoppa. Och ändå har jag inte sovit ännu. Mina sömnproblem dyker upp med jämna mellanrum och vi kan väl säga att jag är inne i en jobbig period just nu.

Spydde tidigare idag (igår) och jag har en känsla
att jag mådde så dåligt på grund av utmattning. Och ändå så krävdes det att jag skulle spy två gånger, nästan svimma och blekna till ett spöke för att jag till slut skulle få lite sömn. Men om det är det som krävs så ska jag kriga. Fyfan, jag hatar att spy. Ska kämpa för att få in sömnen, att få det att funka. Jag borde sova nu, jag borde kunna sova nu. Normala människor sover sju på morgonen, eller så har dom redan gått upp. JAG VILL BARA KUNNA SOVA. Men inte med piller, nej nej. Vill inte bli som en zombie om dagarna. Det är ju det jag vill komma ifrån.

Idag kommer allra bästa My hit. Därför har jag en del att fixa och därför måste jag vara vaken idag. Vi får se hur det går. Jag återkommmer med rapport - stay alive (och vakna!).



Kommentarer
Postat av: Miriam

Tack för kommentaren! och tack för du tog din tid och läste mitt inlägg! ha en underbar dag! <3

2010-10-25 @ 14:55:13
URL: http://mimoz.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Sömn är ju extremt viktigt. Fungerar inte den så fallerar allt annat efterhand. Det finns så många olika möjligheter att hjälpa någon med grava sömnproblem. Får du ingen hjälp?

2010-10-25 @ 15:13:38
URL: http://svorskan.se
Postat av: M I M I

men gud, det låter jättejobbigt ju!

hoppas det löser sig. sömn är ju jätteviktigt att få :)

2010-10-25 @ 17:22:36
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback