random snack

jag vet. jag dog typ.
jobbade 0800-1730 igår.
halvsjuk som jag fortfarande var.
riktigt kul dag på jobbet
men riktigt jobbig dag över huvud taget.
till råga på allt så gick mina (asgamla) brallor sönder.
happ.
somnade efter en stund hemma hos min man.

idag var det en halvtimme kortare dag.
det är ju ändå fredag.
jag ska göra mest ingenting är planen,
men det är långt ifrån alltid det blir så.
vi får se.

ps. jag har tänkt en hel på det här med framtiden.
när det gäller vad jag ska göra. jag tror jag vet lite mer. ds

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film.

Allt du behöver göra är att tipsa om en film i dagens film inlägget :)

2011-04-08 @ 18:55:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback