SJUK

Jag är inte frisk ännu. Jag är snarare sämre idag. Kinda sucks. ARGH.

Kommentarer
Postat av: Danni

mjao, vi tänker nog alltid så olika. jag hade kollat om personen vill prata om de jobbiga, för man har oftast större behov av att känna att det finns folk man kan prata om sådant med än om bra saker som hänt, även om det är kul också att berätta, så tar de dåliga lättare över...Det betyder mer att någon bryr sig, istället för att ignorera att man skrev att saker var skit, men det är mest för att kolla, så att personen är medveten om att man finns...nu är fallet så att jag inte vill prata om något utav det =)



krya på dig!

2011-04-05 @ 15:29:22
URL: http://dannilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback